Partnereink

Megbízható partnereink és támogatóink, akik lehetővé teszik a CX DAY 2026 megvalósulását

Együttműködő partnereink

Köszönjük támogatóinknak a bizalmat és együttműködést

Széchenyi István Egyetem – Turizmus és gyakorlati tudás központja

A győri Széchenyi István Egyetem Közép-Európa szívében, Budapest, Bécs és Pozsony háromszögében működik, modern infrastruktúrával és erős nemzetközi kapcsolatokkal. Az intézmény több mint 40 angol nyelvű alapképzési, mester- és doktori programot kínál, nemzetközi kettős diplomás együttműködésekkel.

A Kautz Gyula Gazdaságtudományi Karon belül működő Turizmus és Vendéglátás Tanszék országosan elismert, képzéseiben a gyakorlatorientált oktatás áll a középpontban. A hallgatók fesztiválokkal, turisztikai vállalkozásokkal és nemzetközi partnerekkel dolgoznak együtt, így versenyképes szakmai tudással és tapasztalattal kerülnek a munkaerőpiacra.

Az egyetem innovatív szemlélettel és erős regionális szereppel támogatja a térség gazdasági és kulturális fejlődését.

ITAKA Hungary Utazási Iroda Kft

Az ITAKA Hungary Utazási Iroda Kft. 2022 óta dinamikusan építi pozícióját a magyar piacon, és mára évente közel 40.000 utas kiszolgálásával az egyik legjelentősebb utazásszervezővé vált.

Az ITAKA különlegessége? Több mint 100 desztináció kínálata, világszerte elérhető utazási csomagok, last minute lehetőségek, valamint egy mobilalkalmazás, amely zökkenőmentes, modern ügyfélélményt biztosít.

Az ITAKA Hungary tehát nem csupán árban versenyképes – innovációban is élen jár, ügyfélközpontú megoldásaival valódi élménnyé alakítja az utazást.

Global Assistance Kft.

A Global Assistance Kft. két üzletága a Health és a Help országos lefedettséggel dolgozik. A Health üzletág magán egészségügyi szolgáltatásszervezést végez a jelenleg elérhető szinte összes egészségügyi szakterületen. A Help üzletág 7/24 órás ügyfélszolgálattal nyújt vészelhárítási, kárrendezési és assistance szolgáltatásokat lakás, autó, utas, IT és jogi területeken. A Vienna Insurance Group tagjaként biztos pénzügyi háttérrel és fejlett ügyfélközpontú szemlélettel támogatjuk partnereinket, ügyfeleinket, hogy valódi, gyors és megbízható segítséget kapjanak bármilyen élethelyzetben.

A magánegészségügyi ellátásszervezés mellett különböző biztosításokhoz kapcsolódó vészhelyzeti szolgáltatással, kárügyintézéssel, műszaki, informatikai és jogi támogatással is állnak partnereik rendelkezésére.

Daktela

A Daktela a hatékony, megfizethető és könnyen használható call center/ügyfélszolgálat szoftver kis-közép és nagy vállalkozások számára. Call center megoldása telefon, e-mail, webchat, SMS, Viber és WhatsApp kommunikációs csatornák támogatásával egy webalkalmazásban érhető el, továbbá megbízható, valamint költséghatékony hang- és SMS-szolgáltatásokat kínál.

A platform három fő mesterséges intelligencia megoldással rendelkezik: az AI Copilot automatizálja a minőségbiztosítást, támogatást nyújt az operátorok számára és azonnal értékeli a hívásokat, az AI Agents automatizálja a rutin ügyfélszolgálati folyamatokat, kezelve az egyszerű kéréseket és felszabadítva az operátorokat a komplexebb feladatok számára, míg az AI Power Pack fejlett mesterséges intelligencia megoldások portfólióját kínálja ügyfélszolgálati műveletekhez. Ezeken túl a rendszer képes az interakcióelemzések automatizálására, a minőségbiztosítás javítására AI-alapú értékeléssel, intelligens e-mailkezelésre, személyre szabott ügyfélkezelésre egy kattintással, valamint valós idejű támogatás nyújtására az operátorok számára. A Daktela rendszerének több mint 1600 ügyfél szavazott bizalmat szerte Európában, és az AI-támogatással még hatékonyabbá teszi az ügyfélszolgálati folyamatokat.

Park Inn by Radisson Budapest

A rentiT egy rendezvényinformatikai szolgáltató, amely komplex megoldásokat kínál az eseményszervezés területén. Saját fejlesztésű aktivitásaink és platformjaink segítségével interaktív eseményeket valósítunk meg, legyen szó vállalati rendezvényekről vagy nagyszabású kiállításokról. Eszközparkunk naprakész eszközökből áll, amelyek bérleti szolgáltatás keretében állnak ügyfeleink rendelkezésére.

Csapatunk egyedi szoftvermegoldásokat, mobilalkalmazásokat és interaktív digitális élményeket fejleszt, a legkülönfélébb igényekre szabva. A rentiT emellett teljes körű rendezvénytechnológiai menedzsmentet biztosít: a koncepció kidolgozásától, egészen a lebonyolításig.

Ügyfeleinkkel hosszú távú, partneri kapcsolatban gondolkodunk, ahol az egyediség, a rugalmasság és a megbízhatóság képezik együttműködésünk alapját.

Park Inn by Radisson Budapest

A Park Inn by Radisson Budapest tökéletes helyszíne a CX Day'2026-nek: modern konferenciatermei, letisztult designja és csúcstechnológiás felszereltsége ideális hátteret biztosít a szakmai párbeszédekhez és élménydús programokhoz.

A szálloda nemcsak üzleti környezetben kiemelkedő, hanem vendégélményben is: kényelmes szobák, nemzetközi konyhát kínáló étterem és központi elhelyezkedés várja a látogatókat.

A Park Inn filozófiája a vendégek igényeire épülő, egyszerű, de maradandó élményt nyújtani – pontosan az, amiről a CX Day is szól.

Minner

A Minner olyan üzleti portál és közösség, amely a vállalkozókat támogatja gyakorlati ötletekkel, stratégiákkal és hiteles háttérrel. Célja, hogy a Minner legyen az a „stabil pont”, ami mellett a vállalkozó minden nap ugyanazt az induláskori lendületet érezheti. Nem csupán tartalom-oldal: tanácsadóként és közösségként segíti a cégvezetőket, startupokat és érett vállalkozásokat is. Együttműködési platform,vállalkozói közönség az üzleti modellektől a márkaépítésig, a napi működtetéstől a felszálló trendekig.

ProjekTech Kft.

A ProjekTech Kft. egy kreatív és ügyfélközpontú szolgáltatásszervező és szoftverfejlesztő cég, amely több mint 20 éves kommunikációs és több mint 10 éves fejlesztői tapasztalattal támogatja partnereit.

Szolgáltatásaik skálája olyan intelligens digitális élményeket kínál, amelyek megkönnyítik az ügyfélkapcsolatokat és erősítik a versenyképességet.

A vállalat az ötlet megszületésétől a szolgáltatás kialakításán, javításán át az esetlegesen kapcsolódó éles rendszer átadásáig komplex, agilis projektmenedzsmentet nyújt, átlátható folyamatokkal, folyamatos konzultációval.

CXPA Hungary

A Customer Experience Professionals Association magyarországi szervezete abban segíti a hazai szakbembereket, hogy sikeresen támogathassák szervezetüket a fenntartható és pozitív ügyfélélmény megteremtésében és ezen keresztül az üzleti növekedésben.Víziójuk, hogy egy egymást segítő, együtt gondolkodó szakmai közösséget hozzanak létre.

Pro Health Consulting Group

A Pro Health Consulting Group stratégiai, üzletfejlesztési és technológiai tanácsadóként támogatja a magánegészségügyi szereplőket a hatékonyság, innováció és ügyfélélmény élvonalába emelésébe.

Szolgáltatásaik között szerepel a stratégiai tervezés, operatív és ügyfélfolyamat-optimalizálás, digitális és AI-alapú megoldások bevezetése, holisztikus egészségprogramok, telemedicina, wellbeing kezdeményezések és prevenciós stratégiák.

Techxpo

Modern kiállítás- és rendezvényszervező cég, amely egyedi stand- és élménytér-megoldásokat nyújt. A Texpo innovatív vizuális és technológiai eszközökkel segíti partnereit abban, hogy emlékezetes jelenlétet biztosítsanak szakmai eseményeken.

Data Innovation

A Data Innovation a magyar adatvezérelt gazdaság egyik kulcsszereplője. Célja, hogy vállalatok számára értékesíthető és alkalmazható tudást biztosítson big data, AI és analitika eszközökön keresztül. Rendezvényekkel, közösségi projektekkel és iparági együttműködésekkel építi az adatinnováció ökoszisztémáját.

DOQDrive

A DOQDrive egy magyar innovációs startup, amely digitális dokumentumkezelést és felhőalapú adattárolást kínál. Megoldásaik biztonságos, egyszerű és skálázható eszközöket adnak a vállalkozások kezébe az ügyféladatok és dokumentumok kezeléséhez.

Véleményguru

A VéleményGuru a DIGICOMM Digital Marketing Kft. AI-alapú online véleménykezelő szoftvere, amely 2024 júniusi indulása óta több tucat magyar vállalkozásnak segít naponta több száz új értékelést gyűjteni és professzionálisan kezelni. A rendszer automatizálja a véleménykérést (e-mail, SMS, WhatsApp), privát módon kezeli a negatív visszajelzéseket, AI-támogatással segíti a gyors és ügyfélbarát válaszokat, valamint a pozitív értékeléseket egyszerűen publikálhatóvá teszi a weboldalon és a közösségi médiában. Célunk, hogy a vállalkozások erősebb hírnevet, magasabb ügyfélbizalmat és kiemelkedő ügyfélélményt teremtsenek – mert a CX korszakában az 5 csillagos reputáció már nem opció, hanem versenyelőny.

Magyar Ügyfélélmény Szövetség (HCXA)

A Magyar Ügyfélélmény Szövetség (Hungarian Customer Experience Association - HCXA) a CX DAY 2026 fő szervezője. Célunk az ügyfélélmény-menedzsment területén dolgozó szakemberek közösségének építése, tudásmegosztás és a legjobb gyakorlatok terjesztése.

A szövetség rendszeres rendezvényekkel, képzésekkel és szakmai programokkal támogatja a hazai ügyfélélmény-kultúra fejlődését, valamint nemzetközi kapcsolatokat épít ki a területen.

HealthX

Ahol az innováció találkozik az egészségüggyel, a rendezvény látogató- és paciensélménnyel.

TN Consulting

Az ügyfélélmény tervezés, üzletviteli folyamat optimalizálás, marketing automatizáció szakértőjeként ügyfeleit végigkíséri az úton az ügyfél elköteleződésig.

CX Factory

A CX Factory célja támogatni minden vállalatot és szervezetet, függetlenül azok méretétől és szervezeti érettségtől, fejlesztve azokat ügyfél-központú és digitális működését, amelyek elősegítik és fenntartják hosszú távú növekedésüket és jövedelmezőségüket.

Vissza a főoldalra Kapcsolat