Tanulj a CX terület legjobb szakértőitől és gyakorlati vezetőitől
Ismerd meg a CX DAY 2025 előadóit
Fókuszterülete a fogyasztói viselkedés, lojalitás és ügyfélélmény. Számos különböző iparág szervezeteit támogatja ügyfélélélmény központú megoldásokkal, értékesítési és marketing stratégiák, hűségprogramok kialakításában, értékesítési hálózatok fejlesztésében, kereskedőktől bankokon át egészségügyi szolgáltatókig, összehangolva az ügyfelek igényeit és "boldogságát" az üzleti érdekekkel.
Közel egy évtizedes tapasztalattal bír az IT üzletágban, különösen a telekommunikációs és autóiparban. Munkájában elsődlegesen a piaci terjeszkedésre, az innovációra és az ügyfelek elégedettségére összpontosít, és mind az uniós, mind az ázsiai üzleti kultúra mélyreható ismereteivel és betekintéssel rendelkezik. Jelenleg a Daktela, egy vezető “all-in-one contact center” megoldásokat kínáló cég ügyvezetőjeként dolgozik; a cég irányításáért és hazai terjeszkedésének vezetéséért felelős.
Tevékenysége fókuszában a gyakorlatorientáltság és szakmai minőség áll, melyre az egyetemi hallgatók figyelmét is igyekszik felhívni. Hangsúlyt helyez a szakmai kapcsolatok építésére, fenntartására hazai és nemzetközi szinten egyaránt. Az egyetem Turizmus Klubjának vezetője, melynek célja, hogy a fiatalokkal a szakma érdekességeit, az ott tapasztalható élményeket és tudást osszon meg a meghívott elismert szakembereken keresztül.
Felelőssége a márka kommunikációjának és digitális stratégiájának irányítása, a folyamatosan változó trendekhez igazodva. Korábban ügynökségi oldalon hazai és nemzetközi márkák számára tervezett és valósított meg social media és digitális stratégiákat, ami szélesebb látókört és nagyobb nyitottságot adott, hogy különböző piacokat és megközelítéseket ismerjen meg. Hisz abban, hogy az utazás élménye már jóval az indulás előtt kezdődik – és ha erre figyelünk, az óriási lehetőségeket rejt magában.
Több mint másfél évtizedes tapasztalattal rendelkezik az ügyfélszolgálat és az ügyfélmenedzsment területén, korábban a Magyar Telekomnál és a KH Biztosítónál is dolgozott vezetői és támogató szerepkörben. Az UNIQA-hoz 2022-ben csatlakozott, ahol kiemelt szerepe volt az ügyfélélmény program elindításában, az adatalapú működés erősítésében és a folyamatfejlesztési projektek sikerében. Jelenlegi fókusza a hatékony ügyfélkiszolgálás, a szolgáltatásfejlesztés és az ügyfélélmény folyamatos javítása.
Pályáját gyermek onkológusként kezdte, majd családorvosként folytatta. Jelenleg az orvosi tanácsadói vonalat irányítja, és orvosszakmai vezetőként az egészségügyi relevanciájú kérdésekben ő a fő döntéshozó. Küldetése munkája során, hogy hiteles, hasznos, empatikus és emberközpontú információnyújtással, hiánypótló módon segítse ügyfeleiket az egészségükkel kapcsolatos kérdésekben. Tekintettel a téma érzékeny mivoltára, náluk az ügyfélélmény maximalizálása alapkövetelmény.
Több mint 20 éve dolgozik ügyfélkapcsolati területen, front- és back office vezetőként. Jelenleg a Global Assistance Kft.-nél irányítja a műszaki területtel foglalkozó ügyfélszolgálatot. Tapasztalatát folyamatoptimalizálásban és ügyfélközpontú működés kialakításában kamatoztatja. Hisz a gyakorlati, működő megoldások erejében és az ügyfélélmény folyamatos fejlesztésében.
A Szent István egyetem Gazdaság és Társadalomtudományi karán szerezte diplomáját. A médiában való elhelyezkedése előtt a Casio magyarországi forgalmazójánál töltött be product manager pozíciót. A Sanoma Media Budapest -nél (2014-től Centralmédiacsoport) előbb account manager pozícióban, majd key account. 2010-17-ig, a digitális key account csoportot vezette, valamint részt vett a cég digitális stratégiájának kialakításában. 2017-18 között Digitális értékesítési igazgatóként a cégcsoport teljes digitális bevételéért felelt. 2019-től a DataInnovation Kft. ügyvezető igazgatója, ahol adatbázis építéssel, adatprofilozással foglalkoznak. Az IAB adatmunkacsoportjának vezetője.
A VéleményGuru alapítójaként abban specializálódott, hogy az online vélemények gyűjtését és kezelését egyszerűbbé és hatékonyabbá tegye az elfoglalt vezetők számára. Küldetése, hogy javítsa a magyar KKV-k és nagyvállalatok online hírnevét, olyan eszközöket biztosítva számukra, amelyek valódi segítséget nyújtanak ebben a kihívásban.
A Magyar Ügyfélélmény Szövetség elnöke és a TN-Consulting alapító partnere. Több mint 20 év tapasztalattal rendelkezik nemzetközi nagyvállalatoknál és hazai KKV-knál, különös hangsúlyt fektetve az ügyfélélmény-tervezésre, stratégiai marketingre és szervezeti kultúra fejlesztésre.
Előadásában gyakorlati megközelítéssel mutatja be, hogyan lehet kis lépésekkel nagy hatást elérni az ügyfélélmény területén.
A Magyar Ügyfélélmény Szövetség alelnöke a Pro Helath Consulting vezető partnere. Pályája során egészségügyi, pénzügyi és technológiai szektorban tárt fel és kezelt komplex problémákat, gondolt újra működési modelleket illetve épített fel és optimalizált működő termékeket. Nem a felszíni tünetek érdeklik, hanem a mélyben rejlő kihívások. Szereti összekapcsolni a látszólag távoli pontokat, és ügyfélélmény-központú szemlélettel, adatvezérelt megoldásokkal ér el kézzelfogható üzleti eredményeket. Célja, hogy ne csak reagáljunk a változásokra, hanem előre gondolkodva, digitalizációval, service design-nal és okos adatfelhasználással versenyelőnyt építsünk.
A CX Factory szakértője, aki az ügyfélélmény mint versenyelőny témában tartja a konferencia nyitó előadását.
Előadásában hitek és tévhitek, számok, tények, adatok segítségével mutatja be az ügyfélélmény valódi szerepét az üzleti sikerben, praktikus megközelítéssel és konkrét esettanulmányokkal.
Rendszeresen tart tréningeket olyan brandeknek, mint az Apple, a Nespresso vagy az OTP Bank, és magyarul, illetve angolul előad több, nagy presztízsű egyetemen. Fő területe a testbeszéd, az értékesítés és a LinkedIn tudatos használata. Forbes vendégszerző és konferenciaelőadó. Szenvedélye megmutatni, hogy lehet egyszerre hitelesnek maradni és sikeresen “eladni” magunkat.
A DATAIT Kft. DOQdrive felhő alapú szolgáltatásával jelenleg a hazai és európai vállalatok teljes, jogi értelemben vett papírmentes működését támogatja, az e-szerződésektől kezdve, a teljes dokumentum kezelési és archiválási szolgáltatásokon át, a HR folyamatok papírmentesítéséig, beleértve a magánemberek felkészítését a teljes digitális átállásra. Hazai vonatkozásban több száz kis, közép és nagyvállalat digitális átállását támogatta a papírmentes folyamatokra, a DOQdrive szolgáltatás segítségével jelenleg pedig a HR terület teljes papírmentesítését célozta meg.
Kanizsai Krisztina tapasztalt, több szakterületen is jártas vezető, akinek szenvedélye a design és az ügyfélélmény érettség emelése. Jelenleg az IBM Cloud, Senior Design Manager-e. Karrierje során számos nemzetközi B2B és B2C vállalkozást segített innovációs törekvéseiben a design thinking segítségével.
Többszörös nemzetközi díjas bűvész és mentálista, aki Las Vegastól Dél-Koreáig kápráztatta el a közönséget. Show-műsoraiban a humor, elegancia és illúzió ötvöződik, emellett saját bűvészakadémiáján mentorálja a következő generáció tehetségeit.
A CX Day-en az etikus befolyásolás művészetét mutatja be egy kis mágiával fűszerezve, ahol a látványos trükkök és a pszichológiai hatásmechanizmusok találkoznak.